hopphopp

Heej!
Min dag har spenderats ute.
Stack till bostället, för att se lille rassismussmuss och hans band. Det var tydligen någon slags loppis där samtidigt, så där sprang omkring massa barn. Snacka om att de blev rädda när Demonic Intervension började spela metalrock, medans de satt där och åt sina kanelbullar.
CF och hans band var också där och spelade, lite lugnare musik.

Efter spelningen stack vi in till lund, och träffade det vanliga folket, och så Olof & Stina! Som jag saknat dem, båda två. De läser tydligen min blogg, så varje gång jag sa något nytt som hänt på sistonde sa de: AMME! det visste vi ju redan, vi är ju upptaderade från bloggen! cute.


olof & stina!
"betyder detta att vi hamnar på bloggen!?"


Till sist, var bara jag & rasmus kvar inne på café ariman. så vi satt och mös lite en stund, innan vi åkte hem.
Så nu sitter jag här, helt glad och mysig, och ska snart ta en kopp varm chockelao.

Ha de brao!

PS. jag är kär.
 ni vet, när det hoppar till så där i magen när man tänker på personen.
hopphopp!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0