night on the mossen

Det blev till mossen & en festamednyapolare - kväll tillslut.
Frågade Louise om hon ville följa med, och det ville hon!
Vi kom dit vid åtta, och jag, rasmus & mirelle var de sista som stack hem, vid halv ett.


            
           aaajoo, det gick vilt till ikväll


När jag kom hem var jag stenfrusen som vanligt, så det fick bli lite varm chockelao och friterad kyckling. muums.

Nu ska jag bädda ner mig i den mysiga sängen, och sova ut ordentligt.
För imorgon blir det inget södra esplanaden, utan det blir att gå och kolla på lille soda, när han sjunger i sitt metalband istället =) det är hans första framträdande som sångare i bandet (demonic intervension), och jag ska vara där som moraliskt stöd. det kommer att gå bra.

Nej, nu ska jag nanna.
jag är glad
& jag tror jag vet vems fel det är!

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0