d-day

Blä.
Idag har varit en down-day för mig. Tycker synd om alla, som fått stå ut med den lite allmänt sura Prillus idag. Menmen, ibland har man sina dagar, och förhoppningsvis betyder detta att det inte kommer en sån dag igen, på väldigt länge.
Annars mår jag ju faktiskt bra.
Allting flyter på och så, skolan känns bra, klassen är söt, kompisarna är som alltid jättesöta! Men jag vill att det ska hända något. Något spännande, to spice it up! Så, jag har tänkt ut en grej. Men ni får inte reda på vad det är, föräns efter jag har gjort det.

Förövrigt börjar vanligt schema imorgon, och idag fick jag reda på att jag börjar klockan 12 på onsdagar <3

pussen på det!

------------------------------------------------------------------------------------------------------




jag saknar din ärlighet
jag saknar din värme
jag saknar ditt léende
men jag saknar inte dig
för du finns inte längre
kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0