sista fria kvällen

Jag hade riktigt skoj igår.
Dagen började med att vara med Malte! (den saknade lilla halmstadbon!) Vi gick omkring på stan och letade skrivblock till mig, men misslyckades, och hade istället lite deep-talk. Vi stack hem till honom och flummade lite på D - dog sätt, usch vad jag saknat dig!

På kvällen stack jag in till mf, för o se Svenska Akademin. Anus, Bettus, ClaraV & Lill-Erik mötte upp mig där, och vi shaka loss till det härliga skånska beatet! Vi gick ut ur publiken och tog en paus, men då kom Malte och drog in mig till klungan igen, till Simon & Kalle. Efter Akademin, tog vi tåget till lund, med Bettan, och sjöng en massa snusklåtar på vägen (pungpungelipungpung!). Bettan stack hem, men jag, Malte, Simon & Kalle, stack på eeh.. krök? hos nån kille som hette Harald. Som vanligt kände jag ingen, men det var rätt skojsigt ändå. Det slutade med att vi fick springa ifrån en lite läskig kille vid namn Johannes.
Simon, jag & Kalle gick till stationen, och ingen av dem verkade särskilt pepp inför skolstarten imorgon?

Jag är faktiskt lite pepp.
Kanske för att jag ska börja ettan. Något nytt. Aah, jag är så spänd! Undrar hur mina klasskompisar ser ut? Okej, jag vet typ redan 8 pers, men resten? Hoppas verkligen det känns bra.

Ikväll blir det antingen malmöfestivalen eller lägga sig tidigt, hmm.
Vi får väl se hur det blir med det..

puss på er!
och nej, jag kunde inte hålla mig från datorn.

Kommentarer
Postat av: bettus

de va en stor kuk! lång kraftig o tung! från topp till rot en 3-4 fot med medelstor ryggsäck till pung!

2008-08-24 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0