pyjamasparty!

Hemma i lund nu igen då, föralltid :)
Bara en massa lugna låtar, och halvsovande på vägen hem från varberg. Jag och Måns satt uppe och snacka till halv sex imorse, så just nu är jag dundertrött!
Det var jättekul på kräftskivan. Vi spelade volleyboll, med en massa pickalurviga vuxna, och skrattade hela natten lång..
Jag trivs så bra hemma hos Larssons. Det känns nästan lite som ett andra hem.

Ikväll blire pyjamasparty hos isabels farsa. Jag är ändå pepp. För just pyjamasparty, innebär ju även att man ska sova.. eller? Ja, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, för jag sover naken (bara så ni vet!). Men jag får ta mitt vita, lite smått porriga nattlinne.

Vi får ju inte glömma, att snart är det Malmöfestivalen! Och Elizas mamma är utomlands, vilket betyder att hennes lägenhet (i centrala malmö), står tomt, och eliza har gett mig tillåtelse att ta dit kompisar och sova, när jag vill, under hela veckan. Så jag kommer typ bo på malmöfestivalen, i år igen. TUMMEN UPP på det!
Har lovat Lukas, att följa med, sista dagen, och se Opeth. Så nu ska jag börja lyssna på en massa Opeth, och lära mig låtar utantill, så jag passar in, nästa fredag (kom dit och se det live, om ni inte tror mig)

Nu ska jag duscha & käka, innan jag drar till issasmissa.

hare la gött!

PS. juste! idag har jag sett en underbar, vetenskapligt fascinerande syn. jag såg två kor para sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0