natten innan

Jättehärlig kväll igen!
Åkte in till malmöfestivalen vid sex, för att möta upp fredrik (sallad) och hans kompisar, bl.a. Rasmus, som ska gå i min klass =)
Vi gick mest omkring och pratade och flummade. Fick lära känna Rasmus lite inför imorgon, och det kändes bra! Hoppas verkligen resten av klassen är så trevliga & gulliga.

Nervösa känslor så här natten innan? - nej, faktiskt inte. Jag känner ju en del som ska gå i klassen (tillskillnad från sallad gulle).
Jag tror det kommer gå bra.
Allt börjar liksom med EOS-vecka, så man ska lära känna de andra esteterna, kanske rätt bra? Sen kanske det inte är så mysigt att hela grejen är en hundrapoängs kurs.

Nä, nu ska jag inte vara tråkig, utan jag ska sova.
Jag berättar allt om imorgon.. imorgon!

pussss
speciellt på dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0