mys helg

Kom nästan precis hem från en mysdag på stan med några esteter!
Vi gick omkring ett tag och åt och myste lite.

Igårkväll åkte jag med rasmus, adam lång och de andra människorna, som jag börjat umgås med, till kristianstad.
Vad vi hittade på där?
Vi stod ute, i regnet och drack! Vissa blev lite mer fulla än andra..
När jag kom hem var jag kall som en isbit, så jag hoppade rakt in i den varma duschen, och gick och la mig i den sköna, mysiga sängen.

Så, min helg har mest bestått av en massa mys.
mest med en liten filur.
som är läskigt söt.


   soda & bubblie!

nu ska jag skriva lite i min loggbok till EOS-kursen & äta äpplepaj.

pussss

<3

Kommentarer
Postat av: sooda

sååå söt du är!! tycker om dig <3

2008-08-27 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0