måndag

Oh! Jag är ju uppe tidigt =)

Det blev riktigt mysigt hemma hos anus igår. Moa & aiilin kom lite senare, och jag fick spela gitarr för allihopa. varför börjar alla gråta under first cut is the deepest? kanske för att det verkligen betyder något när jag sjunger den. anus var som vanligt tvungen att förklara varför hon började gråta, när jag körde den på grötrocken. gulleplutt. sen fick jag köra den för anus mamma, och hennes sambo, och han trodde jag hade skrivit den själv. I wish. 

Idag är det anus födelsedag. Jag tänker dedikera mitt nästa inlägg till henne, för jag har inte riktigt den där orken just nu.

Idag ska jag följa med, och coacha frissören, när lukas klipper sig. Jag vågar inte riktigt klippa mig än, men det blir nog om några veckor. 

Slutligen har jag faktiskt lite dåliga nyheter.
Elizas mamma, kommer hem tidigare än väntat. Som tidigast, redan denna söndagen. Så, det blir inget "festa i egen lägenhet hela malmöfestivalen" längre. äh, det finns väl roligare saker att hitta på? kanske?

nu regnar det.
så mysigt.
perfekt gymväder,
eller vad säger ni?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0