jag är så glad glad glad!

Cyklade hem med ett brett léende på läpparna idag igen.

Jag gillar allt just nu.
allt.
det är som en bubblig känsla inom mig, som bara vill skrika "WOHOOO!"

Jag & jullebullis har fått en sjukdom. den heter "vill inte gå hem från skolan-sjukdomen" & när vi väl gått, vill vi tillbaka igen. hört talas om den? - nä, det har ni säkert inte. men såna är vi.
julia, fredrik (sallad) & rasmus hamnade i samma EOS-grupp, medans jag fick vara ensam. saknar dem hela tiden, vi har nästan blivit som ett litet gäng. men det är ändå lite kul att vara med folk man inte känner, så att man lär känna nya människor.

förövrigt är jag bara jätteglad. eller oj, har jag redan nämnt det?
& jag tror jag vet vad det betyder..

ikväll blire iaf malmöfestivalen med klassfolk, ska bli mys.

pusssss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0