höstväder

Gooodmoorgoon!

Snart ska jag in till stan och fika med Malte. Jag är lite sugen på café ariman, som jag spanade in igår.
Vet ni vad ariman betyder? Det är ett annat namn på djävulen. Lite komiskt att de döpt ett café, som ligger precis vid domkyrkan & liberiet för djävulen, eller hur? Men ganska tufft.

Det är fint väder ute, och jag känner mig faktiskt ganska pigg, trots att jag somnade tre igår.
Det syns att det börjar bli höst. De gula löven ligger i högar på marken, och det börjar bli lite kallare ute. Jag tycker det är mysigt. Man byltar på sig med varma, mysiga tjocktröjor (som jag behöver köpa), och solen tittar fram och lyser upp träden. Fint.

I slutet av september kommer mitt barnbidrag. Jag har alltid bara fått femhundra i månadspeng av mormor & morfar, men nu kommer jag få 1500 (studiebidrag + pengar från mormor&morfar) i månaden, och ni kan ju bara gissa hur mycket jag tänker shoppa. Waaah!

Nu ska jag fixa mig, och göra mig redo för M-dawg.
Have a nice autumn-day!


       mysiga höst

pussemusse
<3

Kommentarer
Postat av: M-dawg

de var mer sommar men .. xD mys var de! kom ihåg att "den är för stor för att du ska ta imot den !"

pusskraaaum

2008-08-31 @ 20:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0