första dagen på gymnasiet

ES1b<3

ååh vad bra det gick!
jag diggar känslan i min klass.
jag & fulia gick omkring och sjöng hela tiden, det verkar finnas någon magisk stämning på spyken?
fick ett megaskrattanfall när jag åt, så att alla i matsalen glodde på mig, men sånt får man ta!
jag kommer inte ihåg vad någon av salarna heter heller, eller hur man hittar till magle. kanske kan det bero på att soda & bubblie (dvs rasmus & jag) bara kunde komma på dirty jokes på alla salnamnen? fråga mig inte hur vi lyckas.
gehörsprovet gick kanske inte så bra, och schemat kanske inte känns vidare najs det heller. Imorgon är det EOS, vilket nog kommer bli jobbigt.. men skitsamma!
jag är ändå supermegaglad och mår helt prima =)

back tomorrow och jag längtar faktiskt.
& jag kan inte sluta le.


"men älskling,
vi måste ju komma ihåg
hur du såg ut första dagen!"
haha, jag ser sjukt sur ut.
men jag är glad inombords!

pusss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0