längtan

okej,
det blev biljard istället.
jag vann två gånger & daddy två :)
(det hör ju inte till saken, att de gånger han förlorade råkade han slå in den svarta för tidigt)

well well, det var en trevlig kväll,
och efter biljarden gick vi en lång runda (ni ska veta hur mkt jag babblar när jag är ute o går) o snackade som vanligt om daddys gamla förhållanden.
kul att jag funnits i 15 år, och vi inte hunnit täcka alla än!
(just kidding with u daddy, you're not a whore)

fan vad jag längtar nu
estet-musik, spyken.
jag & ivus är überpepp!
alla verkar så trevliga där.
går omkring mitt i vintern utan strumpor o sånt, woho.

nu kollar jag på något konstigt tecknat program där de precis började knulla,
undrar om folk tänder på sånt?

ajja,
hej du eeh.. pepp gnu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0