jag älskar dig

fan
jag klarar inte det här.
jag orkar ingenting.
mina händer skakar, hela jag skakar. jag vill inte äta, jag vill inte gå, jag vill ingenting längre.

han gjorde mig så ledsen, och jag försökte supa bort det.
allt ledde bara, till det värsta som någonsin hänt mig.

se mig som en människa. jag är absolut ingen ängel, och jag har aldrig varit det heller.
alla gör sina misstag, och det har du gjort också.
jag älskar dig så mycket, att jag kunnat gå vidare.
för misstag, gör en till människa. och människor är vi allihopa, och misstag gör vi förr eller senare.

- jag är ingenting, utan de kilona, som står precis framför mig.

det är sant.
och jag måste veta, om de kilona vill vara mina, eller inte.

för allt har förstörts en gång innan, och jag klarar inte en gång till nu.
jag måste bara få veta.

vill du fortsätta med mig, eller inte.
ta beslutet.

I feel more myself with you than I do with anyone

du vet hur jag känner för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0