instängd

tänk om man vaknat nu, och allt man gjort, och varit med om varit en dröm?
vad hade man gjort då?
jag hade somnat om och drömt vidare :)

vilken konstig dag.
isabel var här och vi hade kul och fick gåshud.
henrik har rest till St Anton, så tjejerna har bestämt sig för att fullkomligt ta över mig den här veckan.
på lördag blir det fest, och imorgon ska jag shoppa en sådan dära "sjukt bra festklänning" med en sån dära aaiiiliin (älskar uttalet).

imorgon ska jag skriva något sjukt intressant.
men just nu orkar jag inte.
jag åt nyss kexchoklad. mina fingrar känns då lite chokladiga.
jag bangar inte skippa imorgon.
jag mår inte så bra.


image82   jag ser konstig ut. men jag är kär, riktigt kär & jag tror han vet om det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0