i'm just a girl

Första tanken imorse;

Yees, jag är frisk!

Andra tanken;

VAFAN 38.4!?


:(


Trodde åtminstone jag skulle få tillbringa dagen i solen, men icke.


Nytt program som börjar på söndag, kanal 5; Sanningens ögonblick.

Det går ut på att programledaren (Pontus Gårdinger) frågar en person, en massa privata frågor, som de måste svara ärligt på, för att få pengar.

Personen har innan genomgått ett lögndetektortest, under uppsikt av en FBI-agent.

Herregud, folk börjar typ gråta och sånt, för att de helt enkelt inte klarar av det.

Tänk att vinna pengar på sin ärlighet. Vilken ärlig värld vi hade levt i nu, i så fall.


Känner för en riktig sån mys dag idag.

Har precis gjort fransk manikyr, och känner mig väldigt kvinnlig.

Ska smörja in mig med någon tropisk olja vi har, som är jättebra för kroppen. Så blir jag len som en liten bebis.


Smiter nog ut till stan en runda sen, och dricker lite is-chai.

hehe, jag är besatt.


Nu gick mitt G på tangentbordet i sönder.


 heidi klum är en hottie


Hej du kvinnlig gnu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0