fröken aktiv

Okej, ni får ursäkta min frånvaro här på sistonde, men jag har faktiskt haft mycket för mig.. WOHOO!!

Solen visade sig under helgen, och Prillus befinner sig ju då - utomhus :)
På lördag blev det the ordinary fotboll med daddyo, och en liten mysig runda på stan.
Mums på söndagen, som tillbrinades i stadsparken med Bettus, och en mumsig kanelbulle.

Igår tog jag sexans buss (1 o en halv timme) till Ystad, för att köpa en ny cykel .
Jag satte mig bredvid en tant som såg trevlig ut. Och, jo visst var hon det. Hon babblade heeela bussresan om sina äpplen, och barnbarn och allt möjligt trevligt.
Men yeye, idag tog jag den nya cykeln till skolan, med ett stort léende på läpparna :)

Idag har jag legat i solen,
och mitt ansikte är .. bränt.
Jag är helt mörkröd i hela ansiktet, tjusigt.

[FAAAAAAAN
liverpool-chelsea.
1- 0 till liverpool.
Riise. en minut kvar, och han gör självmål. han nickar in den, asså vafaaan!? hur lyckas man?
fittkuksbajsskit.
om de inte vinner på stanford bridge, begår jag självmord]

hej hopp Riises snopp (ska dö)




PS. jag är rädd för änder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0