end week

Kanske ..
inte
nej.

fredag fredag WOOOH!
haha, jag minns när mix megapol var i sitt ässe. varje fredag morgon, satte jag och mamma på radion och bara väntade på den linen. då var det verkligen fredag.

and today? - jorrå, jag CYKLADE till victoria (typ ett år sen sist) och sen blev det hang out med olof.
på väg till victoria, insåg jag hur farligt cykling verkligen är.
herregud, jag blev typ klämd mellan två jäättestora gula bussar. och alla andra cyklister bara låtsades som ingenting, shit.
men på måndag, får ni nöjet att se mig på cykeln igen, I don't give up :)

nu ska jag nog hitta på nåt! typ titta på teve ..

hej hopp kluven snopp! (aj?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0