din väg, min väg, tillsammansväg

okej,
jag vet att jag är pinsamt aktiv här nu, men why not?
alla kollar ju ändå?
så, nu tänker jag chockera er, och skriva något som inte är deppigt .. kanske?

Japp, imorgon blir det friskis&svettis med mams.
- Inget med hopp bara! tänk på mina bröst!
stackars mammas bröst, de kommer få sig en rejäl omgång  :/

Idag var det tingsrätten med klassen.
stackars lille pojke, han verkade sjukt nervös.
men, fan va fränt o va åklagare/advokat, ändån?
sitta där o bara: jamen jomen, för att, om vi tittar här på paragraf nummer..
coolt.

Dagens kommentar:
Lukas;
- ååh, singellivet är så sköönt!

hah, you really don't know a thing little man.

han har mycket kvar att lära sig min lilla kramiga, gosiga, ovetande lillebror :)

hej hopp utan hopp för brösten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0