back to be RnB

2-0 till MFF igår, och jag ångrar som fan att vi inte stack dit. men yeye, man är ju nu lärd i biljard, av the ankerman himself.

Steg upp imorse och kände den "pallar inte gå till skolan idaag" känslan.
så, jag steg upp o sa till mamma att jag kände mig lite krasslig.
så kände hon på min panna och sa åt mig att ta tempen.
38 grader - haha, så jag är faktiskt sjuk! riktigt sjuk.. usch

då blir det ju ingen friskis & svettis idag :(

Jag har tänkt på lite saker som jag vill ha just nu;

* en svart, långärmad tröja
* svarta jeans
* ett vitt linne, med breda band
* en choco kaffe maskin

kanske kan sneaka ut o gå en runda på stan?


If you ain't here
I just can't breathe
no air, no air

så fin RnB låt.
börjar få tillbaka min smak för RnB nu faktiskt! älskar det dansvänliga beatet. man känner sig liksom så cool.
så iPoden är just nu fylld med massa eyy yoo hoo, o sånt.

och juste, is-chai är min nya besatthets dryck.
so damn good.
ge mig en sån och jag dricker upp den på nolltid.
så, har ni inte testat den, gör det nu 
yummie

mina blogginlägg är sjukt osammanhängande.

hej du dansande gnu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0