Just another ordinary day ..


                         image10
                                                                      mina älsklingsflickor + Anus :) <3

Yo dudes!

Idag är en helt vanlig dag. Har fixat prao, v 40 - espresso house, v41 Lerbäcks 1:or med anna ( : har köpt ny ljusblå näspiercing, och köpt chockeladis på Ahlgrens - yummie .
Nu sitter jag med en nål i näsan xD  inget annat passar, och jag är typ överrädd för att mitt hål ska växa igen, så jag ser just nu ut som ett miffo : )  Hmm.. va ska jag säga .. Jo, justeh !  På onsdag ska jag prova på henkes kör, och på fredag ska jag till Småland på kräftskiva!

hej hopp nål i snopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0