En sjuk Prillus ..

Hej på er alla friska människor !

Idag är lilla sockersnipan sjuk .,
Jag har extrem hosta och kan inte sjunga ( jag låter som en man ) .  Som vanligt, när jag är sjuk, har jag kollat på Disneyfilm. Musse Pigg & hans vänner firar Jul. Och när jag sitter där o tittar på när Musse spelar munspel för de fattiga barnen fäller jag en tår :| . Sjukt pinigt, men alla gråter vi väl under en Disneyfilm nån gång, typ? :$
Snacka med mamsen om Kävlinge igår, men dit får jag banimej inte dra på fredag! Nu ska det va hemmakväll med familjen en gång varje helg e det bestämt, och just denna helg var det bokat fredag, blä !?

Allt jag tänker på nu är julen, och hur mysigt jag ska ha det med min familj på KG. Och hur mysigt det ska bli att fira Adventsmorgon med Henkes familj.  ( om han tillåter det ? ) 

 hej hopp Disneysnopp,  Musse - Pusse !   
                                                                                                                       image7
                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0