jaha

Asså mjo, typ kompisvecka ftw?
I förr går, var jag med och sov med isabelmys :) grr !
Idag varit med Anus o Issus, och på lördag blir det fett ÖS, right ?

Grejen är, att mina känslor går upp och ner hela tiden. Bra - dåligt, ledsen - glad. fett störigt.
Skulle bara vilja ha allt som det var innan. Så där lulligt o gulligt, inga bekymmer alls.
Okej, idag har jag varit fett depp på skola & klagat för mkt, men ibland behöver man lite sånt.

Usch ja, nu har jag börjat yttra mina känslor på min blogg också, det som jag lovat mig själv att inte göra.
Jag vill ju hålla allt för mig själv. Det blir nog bäst så. Så vet jag alltid bäst själv vad jag vill. men det gör jag ju inte ändå?

Aah, massa röra.

Jag säger som dagens skämtare; "Det ska ju vara lite grötigt vid jul" .

hihi, min humor !

Adjöken .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0