fars dag

Glad fars dag !  ( till alla er som är pappor .. )

Fika med daddyo idag.
Usch, ja, jag är jävligt förkyld och min näsa känns som en stor konfettiboll, mitt huvud känns tio kilo tyngre och hela min kropp värker. men konstigt nog, mår jag bra ändå ! Jag har mina aningar om varför ..

Jag har tänkt lite på en sak,
jag undrar om vi kommer komma ihåg saker som vi gör nu, om typ tjugo år?
Om jag kommer att komma ihåg min lite smått meningslösa, men ändå betryggande blogg..
om klasskompisarnas personlighet kommer att sitta lika starkt i minnet?
Usch, det är så jobbigt att tänka på sånt. Jag vill ju komma ihåg varenda lilla flummiga gympalektion, varenda liten jäkel i 9b, och varje lilla stund av glädje & sorg i högstadiet. Menmen, nu ska man välja gymnasielinje, och nästan redan nu bestämma vad man ska bli när man bli stor.
Jag vet inte, jag har ingen aning. Kan jag inte få stanna kvar här? 15 år, liten fjönt som bara glider genom livet. Fast, egentligen inte. Kanske ska bli skönt o byta lite? Hitta något nytt.

Äsch, leva i nuet, det är ju fan att man ska glömma det hela tiden.

Hej hopp farsdagssnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0