Ljuvliga jävla sommardag ..

Halloj från stugan !


Här sitter jag i solen, och borde ha det så skönt som möjligt..

MEN, jag har bränt mitt ben när jag bakade scones med henke, o har sen rivit upp det på en hö bal(le) på ängen. Så, här sitter jag med bandage, och det gör ont när jag solar :(

Tänkte för ungefär en timme sen; Urk, jag har inget att göra, jag tar en cykeltur ! Men, kom ju sedan på att jag inte kan böja mitt ben utan att skrika som en stucken get ..
Sitter just nu ner o har no life framför datorn, fast chattar lite med Bettus, som alltid är skojus ! Dricker en massa vatten, för jag läste nyss i ett hälsoinslag i VeckoRevyn ( som jag nu bestämt mig för att flitigt börja läsa ),  att vatten är jättebra för hälsan.
OKEJ, NU BLEV JAG FUCKING ÖVERLYCKLIG !
BETTAN KOMMER HIT SNARAST PÅ TÅG ELLER BUSS, OCH SKA VA .. HÄR .. MED MOBBADE MIG ! xD .. såå glad jag blir ( :

Muhaha,
 hej hopp glad snopp, det blev visst en bra dag ändå !


Kommentarer
Postat av: Bettus

ååh:D jag längtar som fan.. fast jag kommer ju snart:D
har saknat dig sjuukt mycket! älskar dig!

2007-07-10 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0