världens bästa papiljott

Japp, grattis säger vi då, till världens bästa mamma, min :)
hon är nu 41, men känner sig yngre, det är najs .

Jag vet att jag egentligen borde sitta o plugga som en get på Islam just nu, men öh? Jag får tårta o kakor? Det får bli min fina ursäkt till IG provet imorgon .

För imorgon, är det fredag. och inget kan hindra oss. Moi et Elin ska gymma ( " som vanligt " ) , o ha lite mys. Kanske drallar till daddyo sen o sleepar där.
Det ska bli en myysig helg, för det har jag bestämt mig för.

Precis spelat the first cut is the deepest , för allihop. Mormors kommentar diggar jag mest; Aah, du är magisk snäckan.
Hoppas fanimej det går bra på grötrocken då : / 
o snart ska man stå med levande ljus i håret o allt, o sjunga solo, aah. Det märks nog rätt tydligt eller? - musik är mums tycker jag (:

okej, förlåt..  men nu ska jag nog gå o plugga lite. eller kränga fler kakor ?  hmm.. svårt val.


                                                  hej hopp kak-islam-cut-snopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0