life is living

Idag var en trevlig dag,
det var älsklingens FÖDELSEDAG!
mahaa, jag har nu en 16-årig pojkvän, respekt :)

Nyligen blev mammas hår färgat av MIG :O det blev faktiskt najs, även om jag glömde 1/4 av håret. Hon pratade om hur mkt hon saknade mig när jag är borta ibland .. så vi myste o snackade lite om livet. Hon är läskigt lik mig, när hon är på pickalurven ..

AAH, jag är lide pissed off på Mattias, som hela tiden tar Lukas sida, när Maja & Lukas bråkar.
Maja hade tydligen suttit o petat lite på Lukas, och det hade han stört sig på. Så han knäade henne.
Mattias sa att han förstod lite, att Lukas var arg. För han hade ju varit på lan hela kvällen. stackaren? Stackars Maja, grät på sitt rum. BLÄ! Nej, jag ska vara världens gulligaste storasyster nu, och verkligen stå på hennes sida. Jag är lite smått bitchig mot Mattias, och jag & mamsen har bildat en pakt, mot honom & lukas. muhaha.

Nu har jag varit med henke, tre dagar i streck. Det känns nästan som om vi bor ihop.
När jag sen kommer hem, känns det som om jag är på någon konstig utomlandsresa.
Men, imorgon ska jag hem igen & fira hans födelsedag med lite släktkalas.


btw, jag har tänkt på en sak ..

tänk om man hade kissemurran i ansiktet,

och munnen mellan benen?

snoppen på fingret,

och fingret mellan benen?

tihi



hej hopp sprit i tofflan snopp!

   
                          (titta vad jag hittade !)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0