jullov 4-lajf

yohoo,
holy motherfucking juuulloov !

Japp, avslutning idag då.
I don't wanna be, gick grymt bra. Kändes helt speciellt & mysigt, att det var just vi som spelade. Att alla i "bandet" ändå är så annorlunda, och det var helt blandat liksom .. okej, jag vet jag sluddrar som en get, men jag är äckligt trött, och ska aaalldeles strax sova. Men, back to the point. Henrik & Jonas spelar i samma band, det är rock. Simon P har ett eget band. Bettan spelar bara piano på fritiden, och har aldrig visat sin talang för hela skolan. Och Pernilla är allmänt .. Pernilla. Så, om ni nu förstår vad det är jag försöker säga, så är det jäkligt bra .. Det var alltså ett mycket blandat band :)
The first cut is the deepest. Mats säger helt plötsligt till mig, att jag hinner med mitt solo på slutet. Jag darrar, har inte stämt gitarren, men går ut och sätter mig. Den låten, som betyder så mycket för mig, ska jag nu sjunga till honom, och alla andra. Så tänkte jag. Så var jag sist av alla, på mitt livs sista grötrock..

Allting börjar bli "mitt livs sista" nu. Bara för att det är sista året på Lerbäck. Usch, jag börjar redan typ tänka att vi ska sluta. Men det är en termin kvar, herregud :D


As for the jullov.. Hmm. Inte äckligt mycket planerat, men man får väl hoppas på Björnö till nyår iaf :)

Ska satsa på att träna in några låtar, och plocka lite på min gitarr ( eller hur man säger ) under lovet.

ha ett bra jullov,
nu ska jag ta igen all sömn för denna terminen.

hej hopp grötsnopp!




- oh bäääjbää -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0