it's christmas time

asså fråga mig "läget ?"   nu,
så svarar jag att det är fint som fan :D
för att imorgon är det julafton, och jag är nu fett taggad.
Maja kom hem nyss, med värsta julstämningen.
Jag fick inte titta i hennes påsar, vilket gjorde mig helt, ännu mer excited .

Jag borde vara fett sur, för att mamma tvingade mig att åka tillbaka till stan, för att cykla hem Mattias cykel, som stod på stationen. Vilket jag, en hängiven dotter, såklart gjorde. Mina händer är helt frusna och det känns som om de ska trilla av, men vad gör det? Imorgon är det julafton julafton julafton !  & i övermorgon ska jag till daddy, och sen vet jag inte :) Men, livet leker, och jag är glad.

Det finns en melodi, som hoppar omkring i mitt huvud. Jag känner inte igen melodin, för att den precis kom till.
Kanske ska fila lite på en låt ? maybebaby. Kanske dra upp en av mina gamla, och fräscha till den?
Inte vet jag, men jag känner mig allmänt "musikig".

Nä, nu måste jag nog skärpa mig & gå o slå in några julklappar
nämen guud så ansträngande

tihi,



hej hopp god jul som fan snopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0