hey there

Lights will guide you home

Det känns som att något hålls hemligt. Som att det är något som hänt, som är jävligt dåligt.
Men, på något sätt så orkar jag inte bry mig längre.

Jag är fett orolig. Jag börjar bry mig mindre om saker, och går bara på vad jag känner just då. Tänker aldrig på konsekvenser längre. Men, hur ska jag kunna rätta till det då? Äh, jag vet inte. Och jag bryr mig inte, det är ju just det som är problemet.
Va skönt att kunna få ut alla känslor ändå. Måste verkligen berätta allt för någon, men det tänker jag inte. Jag säger det här istället, utan att någon riktigt vet.

För, jag har ett problem. Det är ett himla stort problem. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet absolut ingenting. För jag är dålig på att fatta beslut. Har jag gjort fel? Hur ska jag göra det rätta?

Ibland vill man bara försvinna ett tag, bort från hela världen.
Jag vill vara så där barnsligt glad igen. Som allt var på sommaren.

Måste bara stanna upp ett tag. Inte stressa hela tiden. Ta det lugnt.
 
 -  Nu har jag yttrat mig, men jag hoppas ändå att ingen förstår.


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0