hemlig helg hos H.

hej hopp!

nu är jag äckligt trött, vilket kan påverka det jag skriver. Så, ta inget seriöst.

Okej,
nu är det ju såhär, att jag mår prima efter en mysig helg hos den jag så mkt tycker om.
Vi såg på bio med Jonas, Emma o Måns, nån tecknad film som var liidecool, för man såg typ inte att det var tecknat :O
Sen stack vi hem lite till Måns, och sen hem och sov.
Morgonen började med mys, o slutade med lussebullar ( :

Det känns konstigt o sneaka, men vi måste. Visst, förr eller senare kommer det ju ut, men det får vänta.
Mamma undrade hur allt varit hos Isabel, och jo, det var ju najs ! hah.  känns dock sjukt konstigt o inte berätta något för henne om hur mysigt vi hade. Jonas skämt om hobbitporr, hur roligt de va på bion. Äh, skitsamma, jag får väl hålla allt det roliga för mig själv.

Snart är det ju lucia & grötrock ..
får snart börja öva med Jonas o Henke, för de ska compa , woho.
förväntar mig det bästa framträdandet någonsin, så känn ingen press eller så ..

nä, nu ska jag äta flygande jakob

hej hopp bli-inte-hes-nu-snopp!




Kommentarer
Postat av: Emma

Har ni fortfarande inte berättat? Aja, det kommer när ni är redo, eller rättare sagt era föräldrar! Lycka till :)

2007-12-10 @ 22:48:16
URL: http://www.emma888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0