grötigt

Okej, jäkligt mkt läxor idag, men jag lyckas faktiskt ta en liten paus. Om jag borde ? Neejnej, men skitsamma :)

Vid julen är det alltid så stressigt. Nu ska man ju ta det lugnt o mysa med dom man tycker om.
Men gör man det? nope. Man stressar som en hyperaktiv gris, och glömmer julstämningen totalt :(
Måste ju upprepa, att Simon ändå har himla rätt; "det ska ju vara lite grötigt vid jul".
Åh juste, erbjudandet med grötrocken, jag tackar och tar emot (:

Hur som helst, nu är jag galet trött , men mår ändå gräjt ! Vill ni veta varför? Ja, det vill ni bra gärna göra va?
                                                     
                                                        23.59 den 2 december.

men nu måste jag gå !
mahaha,   

 hej hopp lena PH som fan - snopp !                                           


            jag är craazy .            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0