fyra dagar !

Nu har det faktiskt gått nästan en vecka (4 dagar) , sen jag skrev senast.
Men, detta är special. För nu är det endast fyra dagar kvar av skolan, och det sitter fint :)
Denna helg, har varit den bästa helgen på länge. Allt jag önskat mig av en helg, blev sanning! Och det sitter också fint :)

Fredag; mys med henkus :) den är uttjatad, men ändå :  " It's international baby"  haha.
Lördag; efter en missad buss, bar det av till malmö. mysig julshopping med favogirlsen satt fint.
Idag ; Rep med darling, Jonas, Elisabeth & Måns . Måns var en liten extra person i det hela, men han peppade mig som fasicken, och han hade ju till och med valt låten så .
Solarium + bastu med issasmissa, aailiin & bettus. Sen till isabels farsa med god mat o Shrek :)
Hem till isabel, och en jääkligt trång säng. Jag "somnade" , så mamma blev lite arg när jag inte hörde av mig ..

Ajja, denna helg var najs, och det var allt jag ville säga.
Som sagt, 4 dagar, sen ska det bli det bästa jullovet någonsin. Jag vet, jag vet, man ska leva i nuet. Men herregud, jullov  . WOHOO !

Hej hopp mycket nöjd snopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0