ch-ch-changes

Mjorrå, en lyckad  julafton blev det allt :)

Lekar, sång, mat & klappar - världens bästa kombo .
Idag var man hos daddy då ja. Även där fina klappar o massa mat, också spela vi poker. Jag vann alla gånger, och är nu rik på .. ära?
Han vet nu. Känns bra, men ändå lite konstigt. Han sa typ ingenting, men jag vet vad han tänker. Han ville framföra oro iallafall. Klart han är rädd om sin endaste lilla dotter. Jag förstår.
Men, jag är inte liten längre, och jag gör egna beslut. Känns jäkligt bra!
Imorgon blir det henkus? Hoppas han inte glömt .. Skulle helst vilja vara här, så han får se hur fint vi har städat & pyntat (: 
Den dära melodin jag hade på huvudet . japp, den har gjort sig förtjänt av en text nu också. mer säger jag inte.

Ibland undrar jag ändå. Man får väl undra? Om besluten man gjort, egentligen varit rätt.
Jag har märkt att jag börjar förändras. Vara med andra, göra annat.
Men, är det verkligen en ändrad Pernilla vi vill se?
Jag vet inte. Vi får se vad som händer. Jag är spänd.

Har börjat fingra på lite låtar nu iallafall. Gitarren ser man oftast i min famn, och hittar man mig, sitter jag nog i ett litet hörn o sjunger.

Nu ska jag duscha ett jäkla tag, o kräma in mig i alla sorters grejsimojser jag fått, och bara njuta av livet.

hej hopp relaxingsnopp!

trudeluttanlej fiddeliddelilej tjollahoppsansa hejhopp!

bambushka fiddeli bambushka,     haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0