aah fuck

Oh herregud, vad jag hatar detta.
Jag har INGENTING att göra. absoluut ingenting! Familjen ska kolla på fucking rocky 2, kul? nej.
Så kommer jag ju med världens bästa lösning till allt, roliga henke kan ju komma hit o liva upp stämningen (min stämning) . MEN NEJ ! det får han inte. Min mamma har blivit så himla ond :( Och hennes ursäkter, de räcker inte .

 JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG


men ingen i min familj verkar bry sig ändå. de sitter där med sina jäkla stuck-upp asses, o äter sin jävla spaghetti.
 Och Lukas bara sitter där och skrattar, och försöker påpekar hur dum jag är mot min mamma.

jag vägrar äta,
detta är en protest
magen kurrar som fan, men skitsamma.
hoppas hon fattar hur besviken jag är på henne
hon har verkligen förändrats




hej hopp ingen snopp alls! (isåfall en sur en)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0