2013

Mitt år? Helt ärligt?

 

Det mest markanta och betydande har varit att sluta omringa mig med människor som trycker ner mig och börja umgås enbart med människor som faktiskt gett mig något.

 

Lämnat vänner bakom mig, blev påmind om när jag gjorde samma sak några år tidigare. Blev kallad idiot och kultanhängare, men också problematiserande och smart. Gissa vilket som fastnade?

 

Träffat en person som jag fortfarande inte riktigt vet vad för plats hen ska ta i mitt liv. Så det har väl varit bull. Men också fyllt min vardag med good feelings och saker jag inte ångrar oavsett.

 

Glidit ifrån saker jag inte orkat med att ta itu med, men också glidit närmare fina människor jag alltid velat ha nära.

 

Slutat tänka på människor som tror att hela världen kretsar kring dom och börjat lyssna ordentligt på människor som tänker på alla.

 

All n all?
Riktigt jävla bra år.
Nästa år är det valår och då ska vi lyfta alla viktiga frågor och få riksdagen att svettas.

 


Tips till alla: lyssna på dem du själv tycker om och respekterar.

 


KRAOM

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: majses

du är så bra!! <3

2014-01-02 @ 00:29:49
URL: http://majses.blogspot.se
Postat av: Pernilla

TACK DETSAMMA DU <3

2014-01-10 @ 19:38:52
URL: http://finaprillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0