Retro blogginlägg

 
Tänk så mycket som hänt med den här bloggen..
 
Skapade den när jag var en förvirrad tonåring som mest bara ville ha en plats att skriva på. Lite om känslor, lite om tankar. Lite om vad som hänt, lite om vad som kunde hända. Som en nutida hyperspacead internetdagbok.
 
Nu har bloggen blivit något helt annat. Kanske inte helt i och för sig, den innehåller fortfarande om känslor, tankar och om saker som händer, alternativt BORDE hända. Men den är inte så riktad till mig själv längre. Inte till vad jag kan behöva tänka på, utan mer på vad andra kan tänka på.
 
Så nu tänker jag spy lite känslogalla för att sedan kunna skratta åt det imorgon när jag är jättelycklig!
För den här bloggen är min och därför bestämmer jag vad som ska stå på den.
 
Är så känslomässigt förvirrad ibland.
Det finns dagar som känns så: äh, skitsamma, det löser sig.
Och sen finns det dagar som känns så: JAHA, VAD FAN SKA JAG GÖRA NU SÅ DET FIXAR SIG FORT SOM FAN!?
Det är lite utav en sån dag idag. Alternativ 2.
En sån dag där det jag vill styrs av vad någon annan vill. En sån dag där det jag tänker och tycker om mig själv styrs av vad någon annan tänker och tycker om mig.
Såna dagar SUGER. Så nu tänkte jag gå och lägga mig för att vakna upp till en Alternativ 1 - dag imorgon.
 
 
HEJSVEJ.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0