krossa den västerländska normen (med fina bilder)

 
Tränger bort tankar om hur jävla jobbigt det är att allting ska vara så sjukt VÄSTERLÄNDSKT och slår döva örat till resonemang som "de där borta är det som är problemet".
 
Har varit överväldigande glad på sistone och tänker därför lägga upp lite glada bilder. Meet the bad with the good, så att säga.
 
 
Alien-utklädnad från vår inflyttningsfest med temat: "Ursäkta, jag har nog kommit fel..". Fatta svårt det var att klä ut sig till något? Alla är ju välkomna (aliens också, men tänkte liksom att denna egentligen var på väg någon annanstans). Förutom taskiga (LÄS: rasistiska/mysogynistiska/homofobiska) människor, och såna vill en fan inte klä ut sig till.
 
 
 
 Kissar på Nyhavn på Möllan och hittar detta fina. Finare kissestund blir svårt att hitta.
 
 
 
 
Min lilla sweetie som blivit överdrivit gosig på sistone och därför tjock. Ja, jag uppmuntrar gosigt beteende med godis.
 
 
 
Häv a najz wik everibodi!
 
Imorn ska jag på Fi - fika, ses där? Känns som en evighet sen bara för att jag inte var där förra gången.. Shit så lame men ändå helt förståeligt.
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0