Öh

Påminn mig om att jag aldrig någonsin ska läsa Blondinbellas blogg igen för att provocera mig själv.. (Vad är det för jävla besatthet dessutom? Känns som typ alla gillar att provocera sig själva - för att sedan må dåligt).
 
Blondinbella är alltså emot att kvinnor ska få amma öppet i allmänheten och tycker det är äckligt att snyta sig framför sin pojkvän, let alone ha orakade ben framför honom. Jag tycker alltid att det är okej att trivas eller inte trivas i vad som helst - men förklara åtminstone att det är okej för andra att tycka olikt!? (Så länge den andra åsikten inte innebär ett förnedrande för någon - då behövs det fan inte). MEN KOM IGEN! Skriva att du skäms för att snyta dig eller gå orakad framför din pojkvän, utan att på något sätt säga att det kanske är lite löjligt, för alla tjejer är vackra precis som de är?
 
Ah, att denna kvinna ska få vara en förebild för tjejer gör mig jävligt provocerad. Dessutom ska hon bli mamma och tycker att det är äckligt att amma in public? Haha, ja vi får väl se hur det går att undvika för henne. I och för sig kan det väl vara ganska lätt för henne att hitta nån limousin att slänga ut tutten i när det behövs.

/ JÄVLIGT ARG BRUD SOM ÄR TRÖTT PÅ TJEJER UTAN GIRLPOWER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0