punkt

 
Säger såhär till världen idag (söndagens bakisbild incoming):
 
 
Ibland stämmer de där töntiga livscitaten.
"What doesn't kill you makes you stronger".
Om någon någon gång trodde att jag skulle "lugna ner mig", sluta vara stark och sluta kämpa för mig och mina rättigheter för att de försökte trycka ner mig, så hade dom ju ytterst fel.
Människor som dom får mig att vakna varje morgon och tänka: Hey world, I'm coming to fucking get you.
 
Böh, så trött på att människor automatiskt tror att jag är dum i huvudet bara för att jag är snäll i första taget. Två timmars mamma-samtal påre så fixar sig ALLT. Känner mig som världens starkaste och självständiga kvinna igen. Don't need no one to tell me I'm awesome *fierce woman voice*.
 
 

POW.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0