Dold omognad är väl ändå lite passé

Vill bara tacka alla som gett mig så fett positiv respons på mitt långa inlägg om feminism och antifeminister. Känns som att det är så en hittar andra som tänker som sig själv: skriver sina åsikter och sen väntar på napp.
Om ens någon fick en tanke eller idé, positiv eller negativ, så är jag nöjd. Det är väl det ord och åsikter finns till för, att skapa tankar och idéer om saker vi kanske inte alltid funderar över. Wooho, glad tjej!

Ligger i sommarstugan för övrigt och är fett glad att jag bangade fest för att stanna här en natt till = vuxenpoäng (eller tråkighetspoäng, hur en nu vill se det- jag är inte den av alla som är in denial). Mamsenhänget är som bäst och le läslus har totalt tagit över mig.
Imorn blire hem till det vanliga livet och mysa med bästa kisen och kn0gen.
Livet är ändå rätt så awesomesås?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0