I kind of like it when people lie to me, makes me know that I was right all along - trust is something limited to yourself

Ah, ledig dag. Funderar på att komma igång, gå ut och springa o kötta uppgifterna till seminariet imorn. 
På torsdag äre alla hjärtans dag, och det ska firas med lite överraskningar. 
Känns helt sjukt att vi börjat prata om förlovning på sistone. Vet ju att jag inte tänker gifta mig. Om det är något man lär sig på juridiken så är det det. Men förlovning låter så mysigt. Nästa steg liksom. Kan man inte bara förlova sig o skita i giftermålet sen? 
 
Samtidigt går jag runt och är världens gladaste idiot i skolan, för helt fel anledningar. Dumbfuck. Äh, ingen är perfekt och jag är fortfarande nöjd med det som är. 
 
Varm mjölkchoklad here I come. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0