Giggels and gigglers

Idag har jag haft en kall liten apparat på mitt bröst. Det var sjukt spännande. Varje gång jag är på sjukhuset blir jag så sjukt sugen på att bli doktor. Men inte som opererar, utan bara tar sprutor och gör ultraljud sånt. Får människor att känna sig trygga när de är rädda och oroliga. Lite det jag ska göra som socionom I guess. Ah, can't wait tills jag får börja jobba. Känslan av att få göra det som är ens passion är oövervinnelig.
Igår var gänget här och Erik har flyttat in. Glädjen när man är med dem är helt sjuk. Verkligen alla anstränger sig att allt ska funka och tar hänsyn till varandra. Känner aldrig att jag låste vara den roliga, den underhållande clownen som håller igång allt, med dem. Här är vi alla clowner och publik samtidigt. 
Nu- skola. Erik kommer hem om ett tag och vi ska leka. Ah, livet artar sig alltid ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0