.

Pallar inte ha så svårt för att tolka mina känslor. Ibland blir det så svårt att tolka att jag bara slänger ur mig något, bara för att uttrycka något som helst. Bara för att förklara att det jag känner för tillfället är något starkt. Men så blir det nästan alltid att jag sätter fel namn på mina känslor. Kommer på senare att det jag trodde att känslorna betydde egentligen var någonting annat.

 

Things I have a fucking hard time separating:
Kärlek - Lust
Irritation - Uttråkning
Sorg - Ilska

 


Nu möts jag kanske av en stor förändring. Något jag utvecklat de senaste två åren, något som jag trodde jag hade längre tid på mig att tolka. Känslor som jag trodde att jag inte skulle behöva förstå förrän om ett år.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0