right answer and you're cool

Ännu en cover ska laddas upp ikväll, och ännu en gång tvingas jag stanna uppe till ohumana tider för att fixa allt. Varför tar det hundra år att ladda upp EN video, som är 3 minuter lång? Livets frågor spökar i mitt huvud, såhär sent på natten.

Sysselsätter mig med läsning och nagellacksbyte, medan jag varannan sekund stirrar på den lilla ploppen som sakta, och osäkert, rör sig något sådär i framåtriktning.

Imorgon åker mollele till göteborg, och lämnar mig i skåneland, helt uttråkad. Nej, jag har faktiskt ett annat liv. På lördag wonkas det, på fredag kommer rasmus och på torsdag blir det repa med erik, och så kommer mamma (tog det baklänges för att jag är tuff), så jag har ändå lite liv. 




haj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0