ode till allt i mitt huvud


it's hard to miss what was never there
hell yeah.

Tänkte rada upp diverse tankar som bosatt sig i min hjärna idag:
- Pluggångest = inget plugg överhuvudtaget. Orkar inte ta itu med saker som jag vet är nästintill omöjliga att göra bra.
- Funderar på att bli polis? Hade ändå passat mig, som gärna är aggressiv, men samtidigt opartisk?
- Har världens skönaste vänner, som är extra speciella efter ett par glas.
- Det är inte lönt att slösa tid på människor och saker, som inte ger lika mycket som det tar.
- Livet är bara så bra som man själv gör det, och det finns ingen att skylla på för att du själv inte orkar ta tag i det.
- Rasmus är fin.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0