jag blir så dum av dig

grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla grubbla ..
varför börjar grubbla låta som runka?
och så fick man ordet gråtrunka i huvet.
min ordkunskap är uncanning!

känns helt skönt att kunna lägga sig i sängen och bara inte ha någon tid att passa imorn. alls.
borde kanske känna så, men oroar mig för alla andra som har tider att passa, känner sig stressade och trötta, som inte kan somna.
vilket jävla mög det är att ta till sig så mycket av vad andra känner.
det är bra att bry sig.
men inte att fortsätta tynga ner sig med andras känslor när man gjort allt man kan.
det är inte ert fel, det är helt & hållet mitt eget.
tänker inte bli någons psykolog förrän jag får betalt. i kakor!
näe fyfan, problem nr 2 = kaggen.

mamamaablabalalala

man är ju i stora drag lycklig.
omre räknas.

rasmus familj har skaffat en alldeles för söt kattunge, som iofs höll mig vaken hela natten för han skulle sova på mig (=i min armhåla, på min patte & bakom min rumpa). hah, jag & rasmus fick verkligen uppleva ze real life of having en bebisjävel. gick o la oss vid tolv, somnade sju imorse och vaknade elva.
mensja, söt är han ju dock. heter gustav, och är delvis norsk skogskatt. MEUW. lägger upp bild imorn.

nu ska jag försöka sova.
skriva på min prosa tills jag däckar.
har ju lofvat att lägga uppren på torsdag.. mja. we'll see about thathat.




gnighteee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0