I bet that you look good on the dancefloor



just chillin

påbörjar nu min långa resa mot att skriva en prosa! first time evooor.
ska bli kewl. eller inte. men schpännande.
den har en sjuk twist på slutet också. maha. lägger upp den här efteråt. yessir.

förövrigt blev jag rehedigt draaagen igår.
emelies födelsedao o sånt jue! (hon fick en lightsaber btw, awsum present).
vi drog till mejan o köttade lide.
sen kom nog alkoholen ikapp mig & så minns jag inte riktigt bussresan hem, med en jättesnäll rasmus.
vetismen hur han ska palla mig när vi flyttar ihop.
får väl bli nykterist!
yeeeeh right.

nono, nu ska jag skriva på min fina prosa, i min fina björnborg trosa.
ansvarsfull pernie - here we go!


hajfirre.


Kommentarer
Postat av: fanny

HAHA rasmus i bakgrunden?

2011-09-25 @ 18:41:48
URL: http://m1stymountains.blogspot.com
Postat av: Daddyo

Looking forward to reading your prose Princess, you look great everywhere. Kisses

2011-09-25 @ 23:34:16
Postat av: Pernillilili

hahahah jag vet.. han sitter o gamear dessutom!

nice one daddyo. yeah, I know I do, but so doesn't everybody else. kisses

2011-09-26 @ 07:23:33
URL: http://finaprillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0