does it ever stop?

svar nej.


jovarsh.



(fortfarande långt hår yes)


såatteee. igår konsumerades niagrafallen av alkohol innan klockan blev tolv, och jag är inte stolt. det är jag inte.
men I can hold my licker, just sayin. de flesta håller nog inte med, men bara låtsas om att det är så kej?
kvällen började hos erik, jag plattade hans hår. japp. nuff said.
vidare till trillingarna & tobi, där en pelin hänkade.
vi drack, snackade flumpolitik, drack och tog en jävla massa snygga bilder.
sen hamnade vi på botulfs med lite draget folk, åt pommes och tillslut däckade jag som en säl i min fina säng. själv alltså.






valde ut två av mina favobilder, just for you. (annas bilder beteve)


imorse gjorde jag ett beslut jag tänker vara stolt över; jag stannade i sängen.
har kollat film, stannat i sängen, kissat, vilat lide, duschat & krupit ner i sängen igen.
älskar att filmer där folk ser bra ut, kan få mig att tro att jag ser bra ut for the moment, även om jag ser ut som ett svettigt foster.


hajfisk. 

i am fucking awesome as fuck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0