känner ingen ånger


oj. gaaahlen kväll.
idén med tjejkväll gick rakt åt fanders, och vi började kvällen med typ 10 pers i emelie & sebbes lilla lägenhet.
wonk, bk, 2 timmars sömn?, south park, bakfyllepizza.
har några luckor från kvällen som jag hoppas någon fyller i typ. sen.

massamassamassa tankar i huvet.
jag tror alla har en inre douche. vissa är bara bättre på att trycka undan den.
yep, ungefär så.



wellwell. efter massa sunk hos sebbelie idag dårå, stack jag & denna b-ruden hem till moi o köttade marängsviss.
sen repade jag & erik.

fan vilket spännande liv jag har.
infiltrera deeeet.

nu ska jag fan sova.
in needs 4 it. blir lide för wierd.


hajfish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0