and they where all yellow


sanningens ögonblick: ska jag resa mig opp o göra en laxmacka med gravlaxsås?
det är ju så mumshit.
hah.
va.

yeup. idag har jag nästintill bokstavligen svettat röven av mig på stånggympapasspågerda med pelainen.
hon bara typ for iväg den sista joggingrundan, medan jag släpade mig fram bakom 10-åringarna.
rökning dödar, just sayin.

sen fikadesre med finaste eraiki, som sen följde med mig hem o mös med överbaxig varm choklad.

uff, jag är trött. men inte trött nog för o sova..
hjälp.
mig.

LAXMACKAAAA!


strutsfågel.


and I love u right back
du vet vemru ärrrrr



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-10-03 @ 23:25:40
URL: http://annapelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0